Аналітичний напрям - Сторінка 2 з 23 - Українська Гельсінська спілка з прав людини

Аналітичний напрям

Фахівці УГСПЛ увійшли до робочих груп з підготовки переговорних позицій України щодо вступу до ЄС

Фахівці УГСПЛ увійшли до робочих груп з підготовки переговорних позицій України щодо вступу до ЄС

Що таке колабораційна діяльність: правозахисники про проблеми з визначенням і перспективи перехідного правосуддя

Що таке колабораційна діяльність: правозахисники про проблеми з визначенням і перспективи перехідного правосуддя

Особиста участь з адвокатом на МСЕК: за що проголосувала Верховна Рада?

Особиста участь з адвокатом на МСЕК: за що проголосувала Верховна Рада?

«З тексту Законопроєкту зникла головна вимога, заради якої ми це все почали»: правозахисники

«З тексту Законопроєкту зникла головна вимога, заради якої ми це все почали»: правозахисники

Аналітики УГСПЛ дослідили загрози для активістів, правозахисників та волонтерів

Аналітики УГСПЛ дослідили загрози для активістів, правозахисників та волонтерів

Цього року статистика руйнувань медзакладів буде більшою: аналітики УГСПЛ

Цього року статистика руйнувань медзакладів буде більшою: аналітики УГСПЛ

Навіщо змінювати підходи до кримінального покарання колаборантів? 

Навіщо змінювати підходи до кримінального покарання колаборантів? 

«Все потрібно було буквально вигризати у держави»: співзасновник УГСПЛ Євген Захаров

«Все потрібно було буквально вигризати у держави»: співзасновник УГСПЛ Євген Захаров

Колабораційна діяльність і критична інфраструктура: виклики правового регулювання

Колабораційна діяльність і критична інфраструктура: виклики правового регулювання

Верховна Рада проголосувала за удосконалення процедури МСЕК

Верховна Рада проголосувала за удосконалення процедури МСЕК

Робота освітян в окупації: співпраця з ворогом чи гуманітарна місія?

Робота освітян в окупації: співпраця з ворогом чи гуманітарна місія?

Чи виправдана абсолютна криміналізація покарання за колабораціонізм?

Чи виправдана абсолютна криміналізація покарання за колабораціонізм?