
Перемога в ЄСПЛ: суд визнав порушення Україною прав одностатевих пар
Відсутність в Україні законодавчого регулювання одностатевих відносин є порушенням статті 8 та 14 Конвенції –...
01 Червня 2023
17.05.2018
Поширення на фізичних осіб антикорупційних заборон, обмежень та обов’язків суперечать конституційному праву на свободу об’єднань, принципу рівності та забороні обмежень за ознакою виду діяльності, невтручанню в особисте життя. Окрім того, покладання на невизначене коло фізичних осіб антикорупційних обмежень та обов’язків, які передбачені для осіб, що здійснюють функції держави, суперечить принципу верховенства права в частині порушення правової визначеності, а також суперечить конституційному праву на свободу об’єднань, принципу рівності та забороні обмежень за ознакою виду діяльності, невтручанню в особисте життя.
Для захисту права громадян України на активну громадянську позицію від дискримінаційних норм, які не відповідають Основному Закону, коаліція громадських організацій Реанімаційний Пакет Реформ підготувала відкрите конституційне подання про визнання положень пункту 5 частини першої статті 3, абзацу третього частини третьої статті 45 Закону України “Про запобігання корупції” від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII та пункту 2 розділу ІІ “Прикінцеві положення” Закону України “Про внесення змін до деяких законів України щодо особливостей фінансового контролю окремих категорій посадових осіб” від 23 березня 2017 року такими, що не відповідають Конституції України.
Фактично на осіб, що не мають можливість вчиняти корупційні дії, а навпаки спрямовують свою діяльність на запобігання та боротьбу з корупцією, поклали антикорупційні заборони та обмеження, перетворивши їх на суб’єкти кримінальної та адміністративної відповідальності. В той же час змінами до Закону України “Про запобігання корупції” неясно і нечітко визначені не лише мета покладення на відповідних осіб зазначених заборон, обмежень і відповідальності, а й саме коло цих осіб.
Враховуючи вище зазначене, громадськість звертається до суб’єктів права на конституційне подання – президента України як гаранта дотримання Конституції України, народних депутатів та Уповноваженого Верховної Ради з прав людини – підтримати підготовлене громадськістю подання та невідкладно звернутися з ним до Конституційного Суду України з проханням:
Реанімаційний Пакет Реформ
Інститут громадянського суспільства
Центр політичних студій і аналітики “Ейдос”
Український незалежний центр політичних досліджень
Фонд “Демократичні ініціативи ім. Ільки Кучеріва”
Центр UA
Інтерньюз – Україна
Центр економічної стратегії
Центр політико-правових реформ
Центр демократії та верховенства права
Громадянська мережа ОПОРА
Детектор медіа
Transparency International Ukraine
Антикорупційний штаб
Слідство-інфо
Українська Гельсінська спілка з прав людини
Українська федерація убезпечення
Стейтвотч
Громадський люстраційний комітет
Європейська правда
Інститут масової інформації
Центр громадянського представництва “Життя”
Фундація DEJURE
МБО “Екологія – Право – Людина”
Центр “Нова Європа”
bihus.info
Платформа прав людини
Українське Піратське Співтовариство
Об’єднання Толока
Комітет виборців України
Асоціація розвитку та безпеки
Всеукраинская Аграрная Рада
Родина
Дунайсько-Карпатська Програма
Харківський інститут соціальних досліджень
Донецкий інститут інформації
Бахмат
Центр Громадянських Свобод
Центр інформації про права людини
Харківська правозахисна група
Центр громадського моніторингу та досліджень
Якщо помітили помилку на сайті, будь ласка, виділіть текст та натисніть ctrl-enter.
Відсутність в Україні законодавчого регулювання одностатевих відносин є порушенням статті 8 та 14 Конвенції –...
01 Червня 2023
Тривале проживання на окупованих територіях порушує питання співпраці з окупаційною адміністрацією, часом вимушеної, а часом...
26 Травня 2023
Експерти дослідили стан місць несвободи під час повномасштабної війни в України у 2022 та на...
25 Травня 2023
28 лютого Верховна Рада зареєструвала внесений урядом проєкт Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих...
24 Травня 2023